Hej och hå...

Fantastiskt.. nu är det bara historian kvar som inte är gjord.. och fysiken då. :P men där har jag ju iaf fortfarande lektioner, vilket man inte kan säga om historian.

Idag har jag vikarierat för marcus, så det sa lite mer klirr i kassan. :) det var trevligt.:P Men det betydde också att det inte blev någon pluggning idag, det är jag för trött för..

Sjuk är jag också.. det bröt ut lite halvt igår... skulle bara önska att det blev riktigt sjuk så det fick åka ut ur kroppen på mig... men jag har iaf sagt ifrån att skriva fysikprov imorrn, det är jag inte beredd på.. kommer dessutom inte att finnas mycket i huvet imorrn...

Nä, kanske ska sova snart, det lät faktiskt ganska trevligt. :)

Revygängets 2 sista föreställningar: 17/3 & 24/3. Ring till Sikåsbua och beställ biljett redan idag. :) Det är faktiskt inte alla dagar man får se mig i blå leopardtights. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback