En dag får man faktiskt vara sjuk..:P

Med tanke på att jag har jobbat flera gånger som jag har mått pyton under det senaste halvåret förtjänar jag att vara hemma idag.. Lite vuxenpoäng ska jag dock ha, för jag provade att jobba först.. och jag var där i 2 timmar innan Anki och Marie tyckte att jag skulle gå hem.. och det var nog lika bra det.. För jag har inget huvud idag.. känns som jag har ett cementblock runt huvudet som trycker både på hjärnan och som har mosat in sig i bihålorna.. Och jag brukar aldrig åka hem.. så nu kanske det var min tur...

Inte direkt så att jag vart tvärsjuk idag heller... hela veckan har varit likadan...Med askgrått ansikte på måndagen (resultatet på tisdagens fysikprov skyller jag på det..) och igår kväll tyckte mamma att jag var blek igen... Det vore skönt att få bli riktigt sjuk.. så att jag får ut alla baskelusker ur kroppen.. tror jag har många... trött jämt... och jag mår aldrig riktigt bra...

Det enda som gör mig mycket nervös.. det är att kasper var precis likadan i ett halvår.. och sen hittade dom hans cancer.. Iom att jag såg hur han mådde så känns det inte lika roligt att må dåligt själv..inte när det dras ut på en så lång period... om jag bara rör lite löst på kindbenen så gör det ont.. ska det vara så? (hypokondrisk och paranoid vadå?)

Nä... jag tror att jag ska sova ett tag.. Det blev ingen Vattudalsskolans melodifstival för mig idag.. men jag ska nog förhöra marie imorrn om hur det var..:P istället ska jag vara soffvärmare idag och se på semifinalen i Eurovision Song Contest.. Spännande spännande... synd bara att det är ghost whisperer samtidigt.. och jag vill se på båda.. men vi kan inte spela in eftersom vi bara kan ha på en kanal i taget.. :S Usch och fy...

Atchooo..

Nä... en voltaren och sen är det bra?

Hokus pokus...

Grattis Kristoffer på 18årsdagen..:P Känn dig ihågkommen. ;)

När man är sjuk så får man faktiskt äta godis.

Kommentarer
Postat av: evans

Gick det inget bra på fysiken?? Hoppas att du kryar på dig!

Och 28 år är en helt ok ålder :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback