Irland..

Jag läste igenom mina gamla dagböcker på Lunar om hur jag hade det på Irland...

det lät verkligen hemskt.. och jag satt och log mig igenom alltihopa... för det är verkligen så jag minns det... Inte att det var hemskt och så, utan att det aldrig var tyst.. barnen jollrade, ellen slog fionn (och det var hemskt), fionn slog tillbaka (helt rättvist) och alla färgglada hus...

Jag minns också att det var som att dom var förhimla paranoida.. ni vet här hemma när man inte låser dörren om man är hemma.. många lämnar blinyckeln i bilen eller lämnar den olåst... Så var det verkligen inte där.. dörren var jämt låst...

Hur som helst så skulle jag inte vilja ha det ogjort... jag kan sätta mig och titta på bilderna och vara jättestolt eftersom jag provade.. det passade inte mig, men så är det.. en människa  är inte gjord för att passa till alla jobb...

nu ni människor.. 2 inlägg på en dag.. ;P



Håll i hatten... en redigering också ;P

Tittade på gamla bilder idag... Måste sluta med att äta så mycket strunt.. jag har blivit säkert 10 cm större på mindre än 1,5 år.. :( det kändes inte skoj...

Nä... plugga var det.. lathet slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback