Hejhopp i lingonskogen..

Hej jag heter Maria och jag har ingen ork... Huffa puffa... Idag ska det städas.. så inte dammråttorna överväldigar oss, tar över lägenheten och äter upp oss snart..

Inatt vaknade jag av att jag hade satt på mig en tröja.. hmm.. mysko.. jag har alltid pratat i sömnen.. men det är sällan jag går eller halvgår... Helchockad var jag iaf och tog av mig den ganska fort.. I morse trodde jag att jag hade drömt, men så var inte fallet... Jag har inte heller nån aning om vart tröjan kom från, för jag tror inte att den har varit nära sängen...

Jag: Vad hette den mongoliske ledare som dödade (nånting nånting nånting)
Kasper: Djingis khan
Jag: Nä, men det var iaf en khan (kan bero på att khan betyder ledare, har jag för mig)
Fredrik: Då måste det ha varit Peli khan

Jag tror inte att nån tycker att det är lika kul som jag tyckte att det var igår kväll.. Iofs var det jäkligt skoj i morse också... men det var ju inte så noga...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback