Hmm..

Inte har jag tittat på ett plagg som ska med hem...

men däremot har jag och kasper varit på stan idag och tittat på julklappar.. :) Och köpt födelsedagspresent till mamsen också... och vore det inte för att hon läser min blogg hade jag kunnat skriva det.. ;) men ni kanske får veta på lördag istället.. :P

Nä... nu ska vi nog ta och sova snart.. Ska nog läsa lite mer ur Den hemlige kocken... lite läbbigt att läsa om allt fusk med maten..

Jaja... nu blir det nog godnatt..

Imorrn.. packa, diska, göra paket, skjutsa kasper till skolan, kuta runt i 2 timmar, hämta Kasper, tanka, fylla luft i däcken.. och sen åka...

Ojoj...

Frågan är om det går att ta sig till sundsvall samma väg vi åkte förra gången.. för nu har dom börjat kryssa över att man kan åka till sundsvall och E4an.. men det blir spännande.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback