Hoppsan...

Igår var visst en dag vi glömde uppdatera om....

Jaja.. inget vidare spännande ändå... mest bara hemtenta...

iofs så blev vi med katt igår.. fast.. vi får hämta den imorrn när den är avmaskad och vaccinerad... Men då kommer hon hem, vår lilla Valkyria (lutar det mot nu iaf. ;P ) Och så får hon följa med till Strömsund på jul också.... den lilla svarta skönheten... Nu lär min bilddagbok svämma över av kattbilder.. jag ber redan nu om ursäkt.. :P

Idag är det iaf mer hemtenta.. eftersom den ska in i dag så är det idag som det gäller.. :P Vi pluggar i halvtimmesintervaller.. :P ganska bra knep faktiskt..för jag är så bra på att hitta på andra saker att göra...

Vi ska hinna städa lite också... så att vår kisse inte kommmer hem och inte kan gå nånstans för att det är stökigt.. ;P

Imorrn börjar en ny delkurs... woho?

Kommentarer
Postat av: evans

Åhh, vad kul med katt! Jag hade en helsvart som hette Tamlin - nattens demon (har du läst Isfolket?). Jag har en lösning på mitt dilemma. Vi flyttar in hos er i Uppsala! Haha! Skojar bara. Du behöver inte vara rädd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback