Huvva...

MItt huvve.. :S Och illa  mår jag också...

Men eftersom jag bara har en 2timmarsdag idag så får jag väl pallra mig dit.. dags att göra sig iordning då snart kanske.. för jag tror att jag går... för jag på cykel är livsfara på ohal väg... och nu är den säkert hal.. fast det märks... Måste duscha och äta frukost.. men inget känns lockande för vare sig huvud eller mage.. :(

Ska vara om global nånting nånting.. inte ens det minns jag.. :P men det blir säkert bra... inte minns jag salen heller.. :S ojoj.. nått att kolla upp ser jag...

Imorrn börjar jag 8.15 och slutar 14.00.. och trots att jag bara för 2 år sedan hade det som normal dag, eller kanske tillochmed kort dag, är det sååååå jobbigt att vara där så många timmar. :P Löjligt egentligen...

Ikväll ska vi plugga med Fredrik.. vilket är bra, för då kanske även jag får nånting gjort.. :P Han ska komma och styla med sina stora matteböcker säger han.. :P

Fint väder är det idag också.. vad mysigt. :)

Igår kväll gick vi på en promenad.. ingen lång, för vi kom på det så sent.. men det var skönt... och jag hade mina vinterskor, och var så nöjd, nöjd.. :P Kanske blir dom idag igen.. kanske kanske.. :P fast kanske inte,... ska ju ändå sitta inne i 2 timmar.. :S

Nä.. frukost var det va?

Jag kommer nog att cykla iaf.:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback