Nope...

Inget fotbad idag inte..:P precis som jag misstänkte.. inte nån artikel heller.. ;P Kanske imorrn..

Däremot blev det mormors bullar och en kopp cappucino.. :) tillsammans med CSI Miami.. :) Jag är nöjd..

På lördag blir det glögg med Fredrik.. woho.. :) Kasper får också vara med.. ;)

Nä...

Vad skönt att vara ledig imorrn.. Även om jag har en lektion om dagen så tycker jag att det är jobbigt.. :P

Läsa artikeln och det andra till seminariet på torsdag kanske.. Kanske bör titta lite på hemtentan med... för annars blir det nog stressigt.. Speciellt eftersom jag är bäst på att ordbajsa i uppsatser... och... nu har jag verkligen limited words.. :S

huvva...

Nä.. lite south park nu.. och så får vi väl se vad som kommer på tv sen.. ;P Just nu är jag laaaat...:P

Imorrn ska jag iaf tväääätta.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback