Wohooo

Idag gick det ju hejdundrande bra att skriva blogg, ifall det inte märks.. hahah... fjärde inlägget, och känner jag mig själv blir det säkert minst ett till också...Det kanske är en sån dag där det händer mycket idag...

Undrar vad det var jag skulle se på istället för Idol idag... hmm.. jajust det... CSI Miami..  Woho.. jag skiter i Idol nu, för Christoffer åkte..och det var inge bra...

Hur som helst.. mitt i chocken över hur mkt pengar som gick till räkningar den här månaden bestämde vi oss för att åka och handla inför morgondagens glögg"kalas", kanske bättre med glögg"mys", med Fredrik.. och dom hade fått pepparkaksdeg.. WOHO!! Big time... dock köpte jag deras egen, och den hade citron i sig.. smakar lite mysko.. men man kankse vänjer sig... Och nej, jag ska inte baka med den.. Jag ska äta den.

Inte har jag skrivit ut artikeln än heller..ooops.. men det kommer..

Lasagne till middag idag, och för att spara lite mer ska vi göra egen sås idag... jag är så dålig på det, så kasper ska prova.. för köttfärsen, det är mitt område..

Nu blev jag nästan hungrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback