Yikes..

Morgonen har spenderats med att springa runt och leta kläder...för er som inte känner mig så bra så är jag mästaren på att slänga kläder runt mig, i alla rum...

De hittades till slut.. :P och nu ska bara sakerna ner i väskan... Wiiet och Cluedo också. :D

Slå in presenter ska ajg göra också.. ojoj

Och fixa musik på Ipoden också...

Men först frukost.. disk.. och göra matsäck.. ojojojojoj.. hur ska allt hinnas? Jag får göra mkt när jag har skjutsat Kasper på skolan.. :P

Nä...... frukost var det..

Kommentarer
Postat av: elsamaja

Hej du, hittade till dej via evans blogg, och blev så glad när jag såg din header (heter det så...hmm) med dunderklumpen, och det plus din komentar om att Anna förföljer dej, så väcks ju min nyfikenhet, är du också från samma trakter som hon???
Jag är själv en jämtlänning i förskingringen, så därför tillåter jag mej att vara frågvis.
Jäg är uppväxt i Hammerdal/Strömsund/Lövberga, men flyttade till Nynäshamn för 30 år sedan, efter ha gjort ett kort gästspel i Östersund, vintern -76/77.
Anna kom jag i kontakt med av en slump, hittade hennes blogg, när jag sökte på Strömsund, och såg att hon har en dvärgschnauzer, på den vägen är det.

Ha det gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback