I like

Jag tyckte verkligen om att vakna i morse, och inse att klockan inte skulle ringa än på en timme.. :) Helt underbart. :) Hela veckan innan har jag vaknat och tittat på klockan (dödstrött) och insett att den skulle ringa om ca 5 minuter... Usch...

Nä.. Snart blir det frukost, en dusch och lite packning.. Sen blir det mot Ludvika...

Ska ta med mig singstar så jag och Kaspers lillasyster kan sjunga.. och jag vet inte om jag fattat det fel, men ska ta med mina mikrofoner också, för då kan vi sjunga 4.. :P Och det ska bli lite spännande.:POm det funkar så...

Nä.. Det var som attan.. Nu tror jag att Kasper slog hastighetsrekord i duschen... det tog nog bara ca 20 min.. :P kanske tillochmed en kvart.. :S

Haha...

Böcker ska med också... för jag måste ju läsa.. :P

Kommentarer
Postat av: Marie

haha jag vet inte vad det är med killar, men de kan stå i duschen i evigheter! jag är klar jätte snabbt ju! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback