Jahaja...

Hmms...

Jag har fastnat.... i början av PM:et... Men jaja.. jag har ju iaf en framsida.. ;) Och jag har rubrikerna på det jag ska skriva om...

Jag har även fastnat för cappucino.. :S How depressing...

Idag har vi iaf bytt gardiner.. fantastiskt duktigt...

Har också börjat på en ny delkurs.. Ledarskap och grupprocesser.. och... ja... det... ska bli skapligt intressant... men jag är mest bara trött nu.. och därför blir det jobbigt att veta att PM.et ska in på måndag, och då ska jag även helst ha läst en hel del i 2 böcker.. :S Det är deprimerande...

Mitt PM ska innehålla:
Teorier om lärande, kunskap, kommunikation och undervisning
Kommunikation i barngrupper, elevgrupper och lärargrupper
Betydelsen av tal, samtal, berättande och högläsning i undervisningssammanhang
Professionella samtal i pedagogiska sammanhang

Visst låter det fruktansvärt bra... och väldigt spännande också? :P
Ändå tror jag att det är mer spännande vad det låter.:D
Hoppas det iaf. ;)

Nä... tillbaka till PM:et

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback