...:P

Ojojojojojojojoj... Nu börjar jag bli trött.. jättebra eftersom det är helg?

Min mams har hittat till facebook.. får se om hon förstår det bättre än mig.. ;P

Jag tycker att fel åkte ur idol... men jag tycker att rätt personer hängde löst...

Vi har bara myst ikväll.. och tittat på Asterix och Vikingarna.. ;P Bara för att vi ville.. :)

Nu spelar Kasper Twilight Princess... och jag känner hur jag bara flyter ut över hela soffan...

I morse när jag vaknade hade jag hur ont som helst i höga axeln när jag vände huvudet åt höger... Det är bättre nu.. men det gör fortfarande ont... Lite voltaren gel på innan jag sover så... wey, vilken smygreklam.. ;P

Kommentarer
Postat av: evans

Jag tycker att Sam kunde ha åkt ut! Gillar inte alls hans sätt att sjunga. Jag får ont i halsen av att lyssna på honom :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback