Äta-fort-dagen

Ja, idag verkar bli dagen Maria-får-äta-fort...

Lunchen blev... snabb som satan.. efter att kasper kom hem.. för vi hade bestämt att vi skulle laga "lunch" tillsammans... den blev klar samtidigt som jag tänkte åka på skolan...

Men... jag hann i tid ändå. ;P

Något förvirrad lämnade jag första delen, och sen vandrade jag vidare till en föreläsning om berättande.. verkar inte ett dugg roligt? Jag ville inte att den skulle ta slut.. :D I loved it... älskar när folk berättar saker.. skoj skoj. :)

Hemma igen nu då... ska åka om ca 30 minuter.. hinna att äta middag också... skoj skoj.. :S

Varmkorv med bröd.. fantastisk middag.. ;P

men snart ska jag få göra det jag älskar allra mest. :D

Nonsens spexgrupp. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback