Det borde vara straffbart...

Det borde vara straffbart att börja skolan direkt på morgonen direkt efter ett lov/sommar/vinter... Aaaah... Dom kunde väl trappa ner med en halvtimme i taget eller så...

Fast.. jag kanske inte ska klaga.. Nästkommande 2 veckor så börjar jag 8.15 en gång... Annars, gör jag inte det.. då börjar jag tidigast 10.15... Så jag får nog sova iaf...

det blir väl värre ifall min VFU blir lagd i Västerås eller nått sånt så att jag måste åka tåg varje morgon... det lät faktiskt ganska jobbigt just nu...

Nu, med solen i ögonen, är jag vaken för att åka till Universitetshuset och ha min kursintroduktion...

Undrar om våra böcker kommer snart? Yikes.. 1300 spänn.. :S

Jaja.. det fick ju vara så...

Nä... frukost nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback