Kanske är dags..

Kanske är dags att sova snart?

För vi ska ändå upp tidigt imorrn... tidigare än vad jag klivit upp på jag vet inte hur länge... måste ha varit sen jag satt på aros...

ska duscha först nu innan jag lägger mig.. för annars måste jag ju upp ännu tidigare...

Hur som helst... jag/vi bör nog kolla att vi ha det vi ska tills imorrn.. vilket inte är särskilt mycket... eftersom vi egentligen inte vet vad vi håller på med.. :P

Hmms.. Min hals är hostig.. huvva...

Nu har jag ju fastnat vid facebook.. det är väl kanske inte så bra?

Kommentarer
Postat av: Marie

Nej det är kanske inte så bra för jag fattar fortfarande ingenting, bara att jag får en massa grejer av dig hela tiden? Grow-a-gift liksom? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback