Ma...Snörvel... Sniff..sker...

Imorrn ska jag hålla en del av en lektion.. som jag sitter och planerar för mig själv nu. Det ska bli ganska spännande... och jag ska ha en 6-7a.. nåt profilval eller vad det stod på schemat...

Eftersom jag fick veta att de håller på att göra masker på lektionen så kom jag fram till att jag ska berätta en afrikansk myt, eftersom masker användes lite överallt där... och nu såhär i efterhand har jag kommit fram till att jag ska visa bilder på olika afrikanska masker på OH också... Det kommer väl att bil min lektion som jag ska hålla... Funderar på att ta in lite om Afrikansk religions historia också, bara för att ha gjort något speciellt... Men vi får se...

Oj vad jag ska leta information nu...

Fast.. Jag ska se på House också.. :P

Och så kan jag nog läsa lite under lektionen imorrn.. ;P (från början skrev jag igår, jag är trött)

Oh dear... Jag håller på att somna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback