Skulle jag bli tvungen att vara naken?

Ojoj.. jag trodde att vi skulle vara kvartvingade till 16.00... men till min förtjusning fick vi gå redan 15.00... Men det var då attan att det skulle vara motvind hela vägen hem...

Didaktikprofessorn var ganska intressant.. men nu är man så fullmatad att man inte vill nått.. ;P och inte minns nåt.t.:P och så har jag träsmak som inte ens min mjuka soffa lyckas bota.. :P

När jag kom ut från universitetshuset höll jag på att storkna.. för det hade störtregnat.. och jag fick panik för mina mjukisbyxor som jag ska ha på femkampen hängde på balkongen.. och när jag hängde ut dom var de nästan torra.. :S Skulle jag vara tvungen att vara naken????

Men när vi kom hem så var det faktiskt inget regn.. :D Så dom var torra.. :P Jag behöver inte vara naken. :P Woho. :D

Jag är trött... Helst skulle jag ställa mig i duschen och sen bara sova... men istället... femkamp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback