Blä på allt

Är det okej att vara ledsen ibland? Kasper tog kort på mig innan vi gick och handlade, och jag var faktiskt tänkt att lägga upp ett, inte som en dagens-outfit (gud förbjude) utan mer för att visa mamsen skorna, mina nya byxor och jackan som jag köpte när lillebror var här.. Men jag vill inte längre.. När jag ser på mig själv utan spegel, eftersom vi inte har en helkroppsspegel jag och Kasper, så tycker jag inte att jag ser så stor ut.. och sen ser jag kort på mig själv och jag blir så ledsen, för jag ser ut som en degklump, en köttbulle.. och jag blir så arg på mig själv för att jag gör såhär mot mig, att jag har släppt iväg det så långt.. och samtidigt är det första jag vill när jag ser nått såntdär är att ha massa godis, eller socker iaf, bara för att det känns bättre då... Lovely..

Här är iaf bilden så man ser kläderna.. och den andra är min hatbild.. bara så jag ska kunna se den och få motivation hela tiden.. Och på första bilden ser jag kort ut.. :P eller iaf som om jag har världens kortaste ben, och så illa är det inte ;P

      

Kommentarer
Postat av: Annelie T

Haha vilken tur att du är på min sida ;) Jag gillar också Stockholm men jag måste ju gilla Norrland mer när jag är född och bor här ;P

Postat av: Tobias

svar: ibland är jag dt ;)

2008-04-16 @ 23:11:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Vanadesse ~ Designing Everyday Life

Foto stämmer inte allid överens med verkligheten. Oftast ser man större ut på foto än vad verkligheten är.

ha en fin dag!

2008-04-17 @ 11:57:14
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback