Dagens "nöjd med"

Att det verkar finnas ett slut på mitt godissug numer
Att jag, trots att jag är jättetrött, tog med mig Kasper ut på en promenad
Mina 6129 steg för dagen, en riktig latdag
Kvällen med Fredrik, vi har alltid så kul
Att jag har läst mer än den senaste veckan idag
Det lilla huset som Kasper gjorde åt kaninen


Jag vill fortfarande ha hjälp med
kaninproblemet.. ;P

Och nu tror jag att det är dags att säga godnatt, imorrn måste jag verkligen sparka mig själv i arslet och se till att få nått gjort.. Ska även försöka gå lite mer än vad jag gjort idag.. :P

Kan ju säga såhär: Sen 1 april har jag gått 32172 steg.. den ni.;) Jag tror inte att jag skulle ha gått alla dom om jag inte hade haft stegräknaren på mig.. :P Imorrn ska jag försöka gå lite fler ändå. ;)


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: nej det är nog samhället som har förändrats ;O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback