Flottrace

Idag har varit en... fullspäckad dag.. vi vaknade halv 10.. insåg att flottracet började 10 så  vi speedade på med dusch och frukost bara för att ta oss ner och titta på stollar i egenbyggda flottar. :) Sen har vi gårr en liten sväng på stan, och jag fick en klänning av min snälla mamma. :) Sen har vi hunnit med Subway, Ikea och Ica Maxi också.. Träffat Ida har jag gjort också.. Har också letat efter Sthlms nation, men det gick inte så bra.;P

Nu ska vi packa och äta.. eftersom vi var borta längre än tänkt så hinner vi inte med kubb med Bergman.. :S Men nån gång i natt när vi är less på att packa ska vi se på Horton hears a who och äta chips och ostkrokar.. så det så.. men dit är det nog många timmar än. :P

Kommentarer
Postat av: Marie

Hahahaha.. Stockholms hittade till och med jag! Jag tror att jag kan den här staden bättre än dig.. redan :D Men det är alltså bara vad jag tror ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback