ingen stegdag

Idag var inte direkt nån stegdag.. har gått 500 hittills, och jag är inte säker på att det kommer att bli så många fler.. :P För vi ska vara med Fredrik ikväll.. Kanske kan ta oss en tur upp till posten och  hämta böckerna om vi har lite tur.. ;P Det lär väl vara det som händer inom gång idag kanske.. om vi inte orkar ta en tur sen ikväll när Fredrik åkt hem så. ;P

Nä.. folk.. ska jag tvinga Kasper att gå med mig på posten? eller snarare, ska jag tvinga kasper att gå på posten så att jag kan följa med? För det är ju faktiskt så att det är han som måste hämta ut böckerna.. Kurslitteratur: Wey!! Eller var det inte så?

Nä, borsta håret kanske så jag inte ser ut som ett troll... Något kaninen lyckas med jämt.. Men hon är ett sött troll, det är inte jag. :P

Kommentarer
Postat av: Josephine

Man är så söt som man vill göra sig, brukar jag säga:) O du har ju varit så duktig flera dagar, så en dag lite mindre gång är inte hela världen..det tar du igen sedan en annan dag!

Hoppas du får en lugn och skön fredag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback