Insett en sak..

Jag är enormt dålig att ta kort.. jag tar aldrig kort.. knappt att jag får med kameran nånstans. :P Dessutom är jag mycket dålig på att vara med på kort, för varje gång det händer något är det ändå jag som står bakom kameran och aldrig framför.. Jag har knappt ett kort på mig från studenten där jag är med.. inga som jag har sett iaf.. :P Sånt kan ju vara bra att minnas så man är med nån annan gång..

Över till nått annat så skulle jag behöva färga håret.. ganska rejält.. Mamma, du som ändå läser det här, visst fixar vi det när du kommer och hälsar på? Det vore skönt.. Jag försöker spara ut min riktiga hårfärg, men.. eftersom jag är blond egentligen, och håret just nu är rött, så vore det bra att få det liiiite mer brunt så inte utväxten syns riktigt så bra som den gör nu... Å andra sidan kommer jag säkert att bli jättebesviken på min egen hårfärg, som jag nog inte sett sen... 8an kanske..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback