Lite om mycket

Varför är jag alltid mer nervös för en tenta dagen innan än den dag som jag ska skriva den? en mkt bra fråga tycker jag... hur som helst så kan jag lite om mycket och hoppas på att det går bra ändå.. annars har jag ju hört att jag kan ordbajsa, så det måste ju kunna funka ändå.:P

14 grader ute.. när vi vaknade för en timme sen var det 11.. jag hoppas att det håller i sig så att man kan få åka hem i strålande sol också, inte bara dit i det.. undrar om man klarar sig om man åker dit i bara t-shirt, eller om det är bättre att ha med sig jackan? Den går ju faktiskt att stoppa i ryggsäcken, eller hur? :P Senast 12 lär jag väl åka hem igen... jag hoppas inte på att jag behöver alla dessa timmar för en liiiiten tenta.. måste komma ihåg att kolla i vilken sal jag ska vara.. annars kan det ju bli dumt...

Isch... önska mig lycka till.. och vi kan ju iaf hålla tummarna för att det går så bra som till en komplettering.. :P

Vad ska du göra idag?

Kommentarer
Postat av: Josephine

Arbetsintervju? Vad söker du till?
Ja du, det är sant, ett gäng småfulla läkare kanske inte är det bästa heller:D

Postat av: Marie

Lycka till!

2008-04-25 @ 09:07:59
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback