Två av tre

Om jag säger att jag har gjort 2 av sakerna jag skulle ha gjort idag... är det dåligt? Antagligen eftersom det jag inte gjort var det som egentligen var viktigast, men jag får spatt av den här engelska boken.. det är så illa att jag nästan var beredd att köra till Gävle för att hämta Kasper.. Men, jag har läst i boken, bara inte läst ut den.. så, 2,5 kanske man kan säga istället. ;)

Snart är det körslaget, och det ska bli skoj att se på.. Lite synd dock eftersom brolle säkert kommer att få en massa sympatiröster.. inte för att inte hans kör var bra, för det var de, men det är synd om nån röstas på av "fel" anledning..


Nä.. läsa lite mer bok nu då... woppie, vilken rolig dag jag har..

Kommentarer
Postat av: kristin

vilken fin blogg du har (:

Postat av: Carolina

Haha, så det är ett stanna-uppe-sent-program. Jag har Seinfeld som ett sådant program :) Man ser det om jag orkar stanna uppe.

2008-04-12 @ 19:31:10
URL: http://melikey.blogg.se
Postat av: Elina

2 av 3 är tillräckligt bra :-)

2008-04-12 @ 19:43:12
URL: http://trefoil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback