Underbaraste ljudet.

Det blev ett långt bad.. Annars är jag en sån där människa som klarar av att sitta i ett badkar i en kvart.. men idag blev det 1,5 timme.. det är ju nästan så jag är stolt över mig själv.. men jag har skämt bort mig med en ansiktsmask och lite badolja också, så det kanske inte var så konstigt.. ;)

Just nu sitter jag mest och lyssnar på ett av de underbaraste ljuden som finns.. När någon annan diskar.. :D Idag är det Kaspers diskdag och jag behöver inte lyfta ett finger.. Imorrn är det dock tvärtom och ojojoj så less jag kommer att vara då ;)

Nä.. Dags att göra middag snart, och innan dess ska jag väl läsa lite till, jag tycker faktiskt att det går helt okej.. Sen funderar jag också på att plocka bort påsktupparna som står i en hög på mitt skrivbord.. så långt har vi städat bort dem.. ;)

Kommentarer
Postat av: maya

Hoppas du haft en bra dag!

Postat av: Kattis

Hej!
Vilken härlig design du har på din blogg. Blev riktigt avundsjuk.
Du får ha en trevlig kväll!

2008-04-15 @ 17:11:23
URL: http://kattis11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback