Vårbilder

Vårbilderna till Evans visa-våren-utmaning.

image66
Körsbärsträd utanför Carolina Rediviva. :)

Utanför vår lägenhet. :)
image67

image68

Visst har våren kommit långt?



Nu är det bara ca 6 timmar kvar tills mamma och lillebror kommer.. Och just nu har jag snart varit vaken i 15 timmar.. jag är ganska trött.. men när Kasper kommer tillbaka från grillningen han är på så ska vi packa mer.. och det kommer knappast att sovas nått förrän vi har hämtat dom från tåget.. Just nu ska jag se jätteglad ut och riva papper till kaninburen så vi kan städa den sen också.. Jisses, vilket roligt liv jag lever. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag önskar att körsbärsträd trivdes lika bra här uppe. De är ju alldeles otroligt vackra!

Postat av: saom

Oj vilka fina bilder! Älskar körsbärsträd.

2008-04-30 @ 16:45:50
URL: http://saom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback