5 timmar

Jag har varit vaken i ca 5 timmar nu.. Det är ju lite roligt.:P Å andra sidan har jag hunnit kika igenom mitt "lexikon" från 1991, och ska sätta mig och skriva lite om de många saker som jag har strykit under i den. Det är mest för min egen skull eftersom jag är jättedålig på att skilja på alla ideologier, och vad många termer står för. Så jag hoppas att det går bra. Ju mer jag hinner skriva också, desto mindre gör det ifall jag är med på inskrivningen med Sandra på tisdag.. Men just nu känner jag mig lite stressad och ofokuserad, fast det beror nog allra mest på huvudvärken. Jag har till och med glasögon på mig idag. Och det ska jag tala om är mycket ovanligt. Nån gång det här året ska jag göra en riktig synkoll igen och fixa nya glasögon. De jag har på mig nu är från högstadiet. :P Och skärpan stämmer nog inte direkt alls. Men, bättre än inget.

Nä, göra lite mat snart, och skriva, skriva, skriva. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback