All denna väntan

Om 20 minuter börjar CSI och då ska jag äta glass. Om två dagar har Kasper kommit hem igen. Om 4 dagar har vi gått första dagen i skolan för terminen. Om lite drygt en vecka har jag haft min första praktikdag. All denna väntan. Nu när jag tänkte på praktiken knöt sig min mage. Jag är nervös. Tänk om jag inte är en bra lärare, tänk om jag inte kan svara på en enda av elevernas frågor. Tänk om jag inte kan lära ut på ett sätt som får dem att tycka att det är intressant. All denna väntan.

Jag har precis upptäckt att pussel inte är min stora talang.:P Jag skulle ha haft Sara här. Sara är pusselgiganten. :) Mamma är också skaplig, men henne såg jag ju nyss.. Jag tror inte jag har sett Sara på över ett år. Ojoj. Vi får åka och hälsa på henne i Sundsvall snart. Just nu tänker jag sätta mig vid pusslet, och sen äta min glass till CSI. Jag drack upp vinet mamma köpte när hon var här, så nu är jag jättetrött. ;P Men det är ganska skönt det också.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: Åh, ja ^-^ Haha, jag 'råkade' klicka in mej på finalen på youtube :p så vet vem som vinner ._.

arg så den finns på youtube ^-^

Postat av: Ankan

Hej min underbara älsklings flicka!!! Ja men kolla hur många kommentarer jag fick ;) man måste sätta ner foten och göra sig hörd för att få uppmärksam!!



Kram

2008-08-22 @ 00:53:32
URL: http://angeliquelundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback