Frukten av dagens arbete. ;)

Sådär... Nu har mitt kamerabatteri laddats och jag kan lägga upp bilderna på mitt (för ovanlighetens skull) lyckade bakförsök. :)

Jag börjar väl med pajen. Jag måste erkänna att jag tyckte att bären blev lite sura, men jag tycker nästan alltid att bär är surt.:P Själva pajdegen blev iaf supergod. :)






Muffinsarna blev perfekta, enligt min mening. Men det är bara för att jag älskar choklad så mycket :)




Sen måste jag ju visa vilket jävla väder det blev här medan jag bakade. Det smällde till som fan (ursäkta)






Jag hade kunnat dött nyss.. Skulle klicka på publicera, men det kom tillbaka ett tomt inlägg :S Men som tur så fanns det sparat... Puh. ;)

Kommentarer
Postat av: Therese Marie

Åhh så mumma det såg ut ! :D



Thaaanks it is :D *

Postat av: Tobias

svar: we got a deal ;D

2008-08-13 @ 22:41:28
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback