Ingen lust

Tanken var att vi skulle köpa asfaltslim och tjärpapp till kaninburen, men hej och hå vad det var dyrt och i stora förpackningar. Det blev oljefärg istället, det skulle tydligen också gå bra.. så det så. :) Så nu är snart buren ihopskruvad, nu ska vi äta lunch/middag (vi måste göra matlåda sen till imorrn så det blir nog en omgång mat till) och sen ska jag ge mig till att måla då. :P Fantastiskt. Den blir nog jättebra, även om det inte alls såg ut som jag hade tänkt mig den och även omjag tycker att han har vänt takets lutning tvärt emot vad som vore smartast så blir det nog finfint för kaninen. :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: gött :) smart ju!

Postat av: Ankan

Hej gumman =) Jag ska plugga till receptionist, OM jag kommer in! Vilket jag håller tummmarna för. Vad gör du på onsdag?? Tänkte om du hade tid att leka med mig då =)



Kram

2008-08-24 @ 19:31:23
URL: http://angeliquelundquist.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: yes du är grymt smart ;)

2008-08-24 @ 21:50:48
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback