Ingen sömn

Jo, nog har jag sovit i natt, men inte har jag fått många timmars sammanhängande sömn. Vid 3 vaknade jag av att halsen gjorde så ont att jag var tvungen att knapra halstabletter ett tag. Vid 6 vaknade jag av att nässprayen hade slutat att verka och jag kunde inte andas, dessutom var jag tvungen att hämta läkerolen, som gör det lättare att sova eftersom det är mjuka halstabletter. Sen vaknade jag vid typ 8 igen och knaprade på en till halstablett. Men när jag vaknade vid 10 igen då gav jag upp. Så det så. Så, jag har väl sovit, men jag känner mig inte utvilad.

Nästan direkt när Fredrik åkte hem och Kasper kom tillbaka efter att ha skjutsat honom började jag frysa som en tok och blev sådär riktigt öm i hela kroppen. Trevligt av det att vänta så jag fick vara social först iaf. :P idag fryser jag inte lika mycket, men jag har ont i hela kroppen och nu är bihålorna också så pass ömma att det känns som om jag springer omkring med bly i ansiktet. :S Jag är så pass täppt också att jag har ätit en totalt smaklös frukost, med clementin och physalis, och en massa juice och 2 varma mackor, men allt har smakat likadant. Läskigt. :P

Just nu försöker jag övertala Kasper att åka på ICA och köpa lite mjölk så jag kan dricka varm oboy och hoppas på att halsen mår bättre av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback