It's killing me

Huvudvärken fortsätter men när jag pratade med Kasper klack det till i minnesbanken. Från och med 6an har jag haft spänningshuvudvärk för att jag stressar så mycket. Konstigt egentligen eftersom jag aldrig känner mig stressad, och har egentligen väldigt lite att stressa inför, men så är det ändå. Antingen är det spänningshuvudvärk, vätskebrist eller kaninallergi.. Hoppas på nått av de 2 första, det vore jobbigt att sälja min älskling :S Men hur som helst så kommer både huvudvärk och andra sjukdomssymptom när jag stressar inför tentor eller föreställningar. Båda ggrna jag var med i spex så höll jag på att förgås av yrsel, huvudvärk och illamående. Inför den senaste låg jag ner på golvet både före och efter, var tydligen likblek och mådde skit, men lyckades få energi under föreställningen.. Det är så man gör det.;)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack, skönt att höra :D

Postat av: Tobias

svar: dt ska vi nog fixa ;D

2008-08-09 @ 16:46:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: eller inte, askul :D

2008-08-09 @ 17:06:52
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback