Jag bara sover och sover

Riktigt så illa så att jag vaknade nyss är det inte. Men jag ställde klockan på 10.30 och minns absolut inte att jag har stängt av den. Lovande va? :P Inatt ska jag verkligen försöka lägga mig i tid, och det hoppas jag ska gå bra faktiskt. :P Men jag känner mig själv, och när jag är ensam är jag gärna vaken mycket länge. Tur för mig att Kasper kommer imorrn så han kan tvinga mig att sova så att jag får sova vettiga tider i kroppen fram till tentan.

Min nya taktik är förresten att läsa en vanlig bok på kvällarna, bara för att låta allt sjunka in lite mer och för att slappna av mer. Hela dagarna, även om jag inte pluggar, sitter jag och funderar på olika saker i modern historia som jag inte känner att jag har riktig koll på.. Så jag tror att jag behöver slappna av lite. :) Nu sitter jag och småläser framför OS. ;)

Kommentarer
Postat av: Katti

Ibland är det så skönt att sova ut:) och inte ställa klockan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback