Lektionsplanering

Jösses. Det är jobbigt att vara lärare. Och då har jag inte ens hunnit börja vara lärare än.:P Nu på kvällen har Kasper och jag planerat redovisningen för imorrn. Det roligaste är väl egentligen att bägge två är halvhesa och jättesnoriga, så det kanske inte kommer att gå fantastiskt bra att höra vad jag säger eftersom jag absolut inte kan säga m eller n ibland, (bed det var ju inte så doga..:P) Kommit på vad jag ska ha för berättelse på tisdag har jag gjort också, bara att hoppas att jag klarar av det. Inte har jag fått nån praktikplats heller, och den börjar på måndag. Verkar jävligt lovande, eller hur?

Nu ska jag jollra runt lite här och sen ska vi sova, imorrn är det 10.15-12 som gäller.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack! Vad skönt isådanafall, det minskar ju pressen lite. Har du ingen praktikplats som du kan ringa idag? Håller tummarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback