Mohahaha!

Nu är jag inte ensam längre.. Mohahahha... Han var iofs lite brydd på mig Kasper eftersom det enda jag har pratat med här hemma har varit kaninen, mig själv och alla apparater i lägenheten. Så han skrattade högt åt mig när jag pratade med mikron. :P Men den bjöd jag på. Det är iaf fruktansvärt skönt att ha honom här hemma igen. :) Och sen imorrn ska vi åka och köpa takpapp och nått lim till uteburen till kaninen och montera ihop den och sådär. :) Lovely. Tvätta måste jag göra också.

Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

SV: Jaa precis, jag förtår liksom inte vad hon har med mitt utseende att göra :O

haha naaw tack :):)

Postat av: Tobias

svar: hur gör man det och vad händer då? :P

2008-08-24 @ 00:18:10
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback