Tagit igen sömn?

Måste ha varit något sånt jag gjort, för inatt har jag sovit som en stock.. Eller som en klubbad säl. minst 10 timmar har jag iaf sovit, och det var riktigt skönt att få sova en hel natt utan att vakna nån gång. Idag är en mulen dag, vilket inte gör ett dugg enligt mig, för det är varmt ändå, så det känns skönt att det inte blir alldles för hett, utan det räcker med en mulen 25 graders dag. Så här får det gärna vara imorgon också.

Pluggdagen kommer detta att kallas för, för jag är tvungen att läsa en hel del för att hinna med den sista boken som kasper ska ta med sig tillbaka när vi byter böcker på söndag. Just nu är jag bara glad för att jag får kramas imorgon, och för att jag ska få sova med honom en natt iaf.. Sen är det ca 2 veckor, så åker jag till Ludvika och hämtar honom och alla saker och så åker vi hem och skriver omtenta, och sen ska han tillbaka till Ludvika igen och jobba till och med natten mellan fredag-lördag. Sen kommer han hem och är hos mig igen. :) Wey :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback