Vad ska jag hitta på?

Snart ska vi nog åka mot Gävle.. eller, om ett par timmar iaf.. Vad ska jag göra sen när jag kommer hem till en nästan helt tom lägenhet (om man räknar bort kaninen och alla möbler är den helt tom) Jag har inte varit själv på 2 månader om inte mer, så vad ska jag hitta på sen? OS har ju inte ens börjat. Jag som inte är intresserad av att röra på mig själv tycker att friidrott är skitkul att titta på, jag sitter och hoppar och tjoar.. :P Inte på alla grenar, marathon är en gren som jag inte begriper mig på alls, eller gång för den delen.. Men det är väl så det ska vara, smaken är ju som baken.

Nä, jag får se överglad ut och gömma min näsa i en historiebok. 2 veckor till omtentan och jag har bra många boksidor att läsa tills dess.. Tjoho


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: yes dt kmr jag blir :D

Postat av: Josephine

vad handlar din omtentamen om? Nappe är nog en rätt intressant gubbe:)

2008-08-06 @ 17:24:43
URL: http://mumintroll84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback