Å hej å hå.

Nu är jag hemma hos mina föräldrar över julen. Inget msn, och det lär inte bli mycket datorsittning annars heller om det inte gäller att skriva till uppsatsen. Det gick helt okej att åka upp igår, även om jag såklart har glömt vissa saker, vissa mer väsentliga än andra. Som dosan till internetbanken och batteriladdaren till kameran. HHoppas bara jag har batteriladdaren till telefonen med mig.:P

Idag har vi klätt granen hos mormor.. Och träffat en hel del släkt, det var mycket trevligt, men just nu är jag mest trött. Ska försöka sätta mig och göra nått till uppsatsen. Gäller att passa på medan man ahr några minuter till övers. Imorrn blir det farfar, men först ska jag på banken och se om jag kan få en ny dosa. :P Och så tror jag att mamma och jag ska åka en sväng på Dollarstore och kika lite också. Tänkte kolla om jag hittar några söta tomtar, eller nån julduk. Chansen är väl ganska liten, men jag hoppas. ;)

Så.. Nu är det bara att plugga... Huvva.

Kommentarer
Postat av: Marie

Dollarstore - Strömsunds Mecka :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback