Allt gick super

Vilken sjujävla kö det var på banken i morse.. Men jag fick mig iaf en ny dosa.. för ca 300 spänn.. Jösses! Å andra sidan betyder det iaf att jag kan betala mina räkningar imorgon, och det är ju faktiskt huvudsaken, eller hur? Hoppas nu bara att det inte var nån annan räkning än hyran, men det tror jag inte.:P Tur att jag inte är förvirrad. Dock måste jag ju erkänna att jag är stolt över mig själv som faktiskt hållt reda och kommit ihåg dosan under 3 år, för jag är ganska förvirrad annars och väldigt bra på att tappa bort saker, eller lämna kvar dom...

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar mina porträtt där och jag kommer även ha flera tävlingar efter nyår. Min hemsida är även: www.emmadammdrawings.se

God Jul och kram

Emma

2008-12-22 @ 17:35:40
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback