Dålig stil

Jag älskar att sjunga. Varje år sitter jag framför melodifestivalen, och alla som sett den med mig vet att jag har väldigt många åsikter. :P Och jag tycker om körer, även fast jag knappt nånsin sjungit i en själv. Därför ser jag också på körslaget, jag blir så glad av det. Fast nu är jag sur, för jag tyckte verkligen att fel kör åkte ut. Jag tyckte att Lagayla Frasiers kör var dålig och tror att hon hade åkt ifall de inte talat om igår att den kören låg risigt till. Timos kör var så mycket bättre. Och Eriks kör var bättre. Missförstå mig inte, jag gillar inte Erik Segerstedt något vidare, men det var en bra version av Glorious tyckte jag. :P

Nu fick jag världens sånglust själv så jag ska sätta mig och sjunga tänkte jag. Dagens tur till mellandagsrean i Östersund slutade enbart med ett USB-minne. :P Men jag träffade Ida, och en gammal lärare, och ett par till jag känner. :) Så det var ändå trevligt, men jag har ont i fötter och ben. :P

Timo Räisänen.
I'll miss you. ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tycker oxå att Lagayla borde ha åkt ut! Nästa gång så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback