Dålig stil

Stackars Robin igår! Juryns fel också. Jag tycker att Alice är överskattad och att Robin är bättre. Fast jag är ganska nöjd bara över att Johan inte är med.:P

Idag har vi varit på stan med Fredrik och julklappshandlat. Eller, han handlade. Det enda jag köpte var en julklänning till mig själv på Gina Tricot för 150 spänn. Alldeles lagom säger jag.;P Det enda röda jag äger är en tunika och ett par leggings. Men nu har jag alltså en klänning också. :) Nu på kvällen blir det mumsig middag och mys. Ska plugga också eftersom jag inte gjort det innan idag.

Kommentarer
Postat av: Tobias

sant, han hade vart hemsk i final ;)

Postat av: Marie

Visa bild på klänningen! :)

2008-12-06 @ 19:09:51
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback