Det är dags

Nu är det dags att gå och lägga sig. Läskigt nog är jag trött, och inte trött på samma gång och har varit så precis hela dagen. Skitjobbigt verkligen. Förhoppningsvis är det inte såhär imorrn. Då tror jag dessutom att jag inte ska starta datorn förrän jag har läst bra många kapitel i boken jag håller på med. Jag måste skärpa mig! För det är inte så många veckor ändå, och jag måste verkligen, verkligen, verkligen göra den här uppsatsen bra. För jag tycker att ämnet är intressant, och jag har valt det själv. Det är bara så att jag verkligen inte har nått pluggsinne för jag har aldrig behövt det. Jag är världsbäst på att skjuta upp saker. Och det är inte en bra egenskap att ha. Speciellt inte som lärare när det gäller planeringar och prov och sånt. Det kommer jag ha glömt imorrn ändå och kommer säkert inte göra nått iaf.:P men är det inte tanken som räknas? ;P

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback