Hon kallade mig hora

Inte gick det mycket bättre att kliva upp. :P men en halvtimme tidigare än vanligt var jag vaken iaf. Låg och läste i natt tills jag blev trött, vilket tog ett tag. :P Får försöka imorrn igen.

I natt hade Kasper och jag gjort slut, av nån konstig anledning som jag inte ens visste om i drömmen. Hans nya kallade mig hora, för det hade nåns mamma hört att en av mina kompisar sa att jag var... Fy så arg jag var. Och brydd när jag väl vaknade och Kasper kom in i rummet.. för vi var ju inte tillsammans. Vi bodde inte ens ihop. :P Det sista jag minns från drömmen var att jag skulle tala om för min mamma att vi tydligen hade gjort slut eftersom han hade en ny. :P

Idag blir det att läsa klart den tråkiga boken så jag kan skriva lite och börja på en ny bok. :) Tjoho. Det är bara 4 till jag måste läsa, men jag ska försöka sätta fart så jag hinner ett par till. :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja det ska bli så himla spännande! Har du varit i New York? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback