I slutminuterna

I slutminuterna på den här julaftonen gör jag mig redo för att sätta mig och läsa en massa. Låter inte så kul, är inte så kul, men det är så det ska vara... Julaftonen har varit jättehärlig, och jag har fått många bra julklappar... :) Någon som jag ska byta också, enbart för att jag fick böcker som jag redan har, och det är ju onödigt att ha många exemplar av dem. ;P Jag sitter iaf här i en ny pyjamas, som verkligen känns behövlig här uppe eftersom det är så satans kallt i rummet.. :P Sen lär jag väl svettas ihjäl eftersom jag är ovan... Imorrn är det middag hos mormor och jag ska försöka ha läst så mycket som möjligt innan dess... Ojoj. ;)

Hoppas ni hade en superbra julafton allihopa. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tobias

du, va glad för snö ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback