CV

Jisses...

Håller på att skriva/uppdatera mitt CV.. försöker även skriva ett på engelska så jag kan skicka det till andra länder.. för det vore lite roligt att åka nån annanstans och jobba ett par månader.. bara över sommaren sådär. :)

Men fanken vad svårt det är att översätta ett CV till engelska.. abbans...

Nu ska jag fortsätta så att jag kan skicka iväg några ansökningar, så att jag kan se nöjd ut sen idag.. Tänkte även skriva ner mina anteckningar på datorn, så jag har dem lätt med mig när vi åker hem.. ska kolla så jag har de gamla också ifall vi måste göra omtenta, vilket både Kasper och jag blir mer och mer säker på att vi måste.. usch.. jag som aldrig har fått ett IG nånsin, om man inte räknar med teorin på körkortet.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback