Dagens outfit..

En dagens outfit skulle jag säkert kunna slänga in... om jag hade haft några snygga kläder och om jag varit nöjd med min kropp.. :P det kanske får bli ett mål? att i slutet på 2008 vara så pass nöjd med mig själv att jag kan lägga in bilder på hur jag ser ut? Det vore faktiskt lite kul...

Blä på att plugga säger jag... Jag känner mig inte ett dugg säker inför tentan imorrn. hoppas det är en snäll tenta.. hittade gamla tentor på
hemsidan så nu ska vi spendera resten av dagen åt seminariefrågorna och gamla tentafrågor.. vilket känns ganska bra.. för då ser man ju vad som har varit viktigt.. och det verkar, efter en snabbtitt, som om vissa frågor återkommer ibland.. hmm.. kan vara bra att veta. ;)

Jag skulle vilja göra om bloggen..men jag har inte tid, eller kunskap, för att göra det... men jag kanske måste ta mig tid för att göra en snygg header nån dag... kanske.. :P Och kanske en fin bakgrund... jag gillar Bergmans stenhårt.. den är så söt. :)

Nä..kanske vi har fått en nog lång paus nu? För egentligen är det intressanta saker vi läser om.. men det är pluggning.. så då blir det automatiskt ointressant.. Lärare.. hmm, vad har jag gett mig in i? Hur ska man lyckas motivera eleverna att plugga?

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja visst är den :) Det är bara att leta på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback