Godmorgon

Ny dag.. nya tag... städdags eftersom Kaspers familj kommer imorrn.. fast det är bra.. för då måste man städa så att det ser respektabelt ut.. för städning, är inte Kaspers eller min begåvning... det brukar ligga saker lite överallt.. men det ser bättre ut än när jag hade ett rum hemma.. :P nu har jag ju 3 rum att spri ut mig över.. 5 om man räknar hall och badrum.. great.. ;P det hade varit ännu bättre om vi hade haft ett förråd också.. för det ser ganska stökigt, och lat ut att vi har flyttlådor kvar i ett hörn... Kul kul.. nä förhoppningsvis får vi en ny lägenhet snart.... woho..

Skidor hela dagen.. jag är en sån där som gillar att titta på sport, men som inte är särskilt intresserad av att göra något.. :P

Frukost snart.. hungrig som en... hungrig Maria. ;P

Ikväll är det ju dessutom melodifestivalen.. :) Om den blir nått att se vill säga.. för förra veckan var ju nästan humbug.. tanterna fick christer sjögren, precis som de ville.. och de små tjejerna fick amy diamond, precis som de ville.. skrämmande.. Idag lär väl Carola gå vidare, enbart för att det är hon.. Vilket.. är humbug också om ni frågar mig.. fast, andreas johnsson brukar ju vara bra...nä, det ska bli kul att se..

Vad ska du hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback