PS2

Nu har vi hämtat Kaspers nya Ps2.. ett chippat.. min mor ska köpa det gamla.. :P så det får följa med upp.. tur att vi har månadskort till bussen så det var "gratis" att åka typ 5 hållplatser fram och tillbaka. :P annars hade jag måstat betala heeeela 15 kronor.. och vem hade stått ut med det? haha...

Idag är det regnrusk i Uppsala.. men det känns inte kallt..  efter 4 får jag gå och hämta mitt paket. :D med överkast.. (petrolfärgat, säkert urfult, men behövligt och billigt var det) och mina nya jeans.. nu är det bara att hoppas att dom passar, är dom för små blir jag deprimerad...

Sitter och skriver mina anteckningar på datorn.. jag skriver så kluddigt och konstigt under föreläsningarna så det är lika bra att renskriva.. då lär jag mig dessutom mer om det jag har haft föreläsning om...

Hoppas Kasper får igång Tv-spelet så vi kan spela lite..han brukar säga att han har tur som har mig som också tycker om TV-spel. :P

Nä.. nu ska jag skriva lite mer om Kinas första dynastier.. under Qin-dynastin hävdade kejsaren att han var den förste härskaren (vilket han såklart inte var) och åt kvicksilver(!!) för att det skulle göra honom odödlig. Mysko filur det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback