Aldrig nöjd

Jag är verkligen en sån där människa som aldrig är nöjd med vädret.:P Nu är det för varmt enligt mig, men innan har det inte varit nog varmt.. Jösses... Jag är ingen vintermänniska, för då är det för kallt, men å andra sidan är jag ingen sommarmänniska heller, för det är för varmt.. Jösses...

Nu väntar jag på mat.. fast vi ska väl snart hämta en momma så hon också får vara med. :) Om mindre än en månad får jag åka tillbaka till Uppsala. Även om jag tycker att det är skönt att vara hemma hos mamma och pappa saknar jag mitt hem.:P Fast jag ska ju vara ensam där i ca en månad också, och det kommer väl att vara halvskrämmande.. Aldrig har jag tyckt om att vara helt ensam nånstans.. Men jag ska väl hämta kaninen i Ludvika nån gång efter att mamma och Mats åkt hem, så då är jag ju inte helt ensam.. Kasper får följa med tillbaka och hjälpa mig att bära henne också, för det klarar jag inte själv.. Alldeles för korta armar för det.:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback